تحریم بعضی از دوستان!!!!!
الگن روستای علمی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
یک شنبه 11 تير 1391برچسب:, :: 18:40 :: نويسنده : دانشجوهای الگن

با سلام

متاسفانه بعضی از دوستان فقط تمایل دارند که موفقیت شون در وبلاگ درج بشه  ولی از حاشیه هاشون صرفنظر بشه و حتی بعضی از دوستان جزو اولین کسانی بودند که رتبه ی ارشدشون در وبلاگ درج شد و حتی رتبه های آزمون های آزمایشی مقطع بالاتر شون هم در وبلاگ درج شد ولی موقعی که نوبت حاشیه ها شون میشه ظرفیتشونو نشون میدن و دوست ندارن که یکسری مطالب در وبلاگ درج بشه و متاسفانه ..... در واقع انتقاد را فقط برای دیگران دوست دارند.

بعضی از آقایان که هیچگاه موفقیت یا رتبه هاشون در وبلاگ درج نخواهد شد:

آ.ا   و م.آ

واقعا جا داره از دوستان زیر که بدترین مطالب در وبلاگ به آنها نسبت داده شد ولی هیچ گونه واکنش منفی از خود نشان نداده اند:

اصغر ایزدنیا ، حمزه پاسدار و هادی کشاورز.

البته آقای ادریس کشاورز را به صبر و حوصله بیشتری دعوت میکنیم.حتی بعضی از کاربران بدتر از اون را هم به بزرگان روستا نسبت داده اند ولی دوستان صبر و تحمل نشون داده اند.به نظر من بهترین کار فرهنگی صبر و تحمل و فرصت درست شدن به دوستانه و باید وقت بیشتری در اختیار دوستان برای بهتر شدن قرار داد.



نظرات شما عزیزان:

usa
ساعت7:55---27 تير 1391
با عرض سلام وخسته نباشی .واقعا وبلاگ خوبی داری .من خیلی خوشحالم که همه را مورد نقد و انتقادو بررسی قرار میدهی و ظرفیتارو میسنجی. حالا که بحث ازظرفیت پیش اومد جاداره جمله ای از ملانصیر پاداش در مورد تاسی شه ای رابیان کنم ( گرازل موره بلیلمه بخرن بهتر ا ینه که تاسی شه ای یل بخرن )ترجمه:گرازهای بور بلوط هایم رابخورند بهتر از اینه که تاسی شه ای ها بلوط هایم را بخورن .

آ.ا
ساعت18:47---20 تير 1391
تو هم سی آمریکای ما

دوست
ساعت15:24---16 تير 1391
متاسفانه بزرگترین مشکل شما الگنی ها همین حسادتی هست که بعضی از دوستان دارند هرچند انگشت شمارند ولی خوب مواظب باشید چون انگل منفی روستاتون شدند و کاریش نمیشه کرد مطمئن باشید چنین افرادی راهی پوچ در پیش گرفته اند و به جاده بن بست میرسند. من هم چندتاشونو میشناسم که پیش من غریبه بد اقوام و آشناهاشونو میگند . وای بر منافقین دورو که در قرآن هم نامشون مخفی نماند.

adris
ساعت8:16---12 تير 1391
ملا جان:

ما بدتر ازونو رودرو از دوستان شنیدیم دیدیم لمس کردیم. چیزی نگفتیم....برادر جان حرف من بد بودن بی حرمتی ست...از همین جا {مرکز تربیت معلم شریعتی تهران}به همه الگنی ها خصوصا سالمندان سفید موی الگن درود میفرستم...یعنی همه جا بیاد الگن هستم...بدرود

اگه شداون شعر را از نظرات حذف کن
پاسخ:مرسی،خوب بود


مهندس
ساعت14:52---8 تير 1391
راسته

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا: